Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Βραβειάκια!!!

Καλησπέρα σας,

τι κάνετε?ελπίζω να είσαστε όλοι κοντά σε κάποια παραλία γιατί δεν παλεύεται:) Αυτή η ανάρτηση γίνεται γιατί κερδίσαμε βραβεακιααααα και πολυ χαιρόμαστε!!!! Λοιπόν ενα πολύ θετικό και χαρούμενο κοριτσάκι,η Κατερίνα http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/07/blogger-awards-lovely-inspiring.html?showComment=1343512871819#c603360339678652238 μας τα χάρισε και θα πρέπει να πω 7 πράγματα-αλήθειες για εμένα(Μα speaking xaxax)!!Κατερίνα σ ευχαριστούμε πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ!!!

 Και ξεκινώ....

1.Χαίρομαι σα μικρό παιδί με όλα!!!Ακόμη και με το πιο ασήμαντο πράγμα!
2.Κλαίω και στεναχωριέμαι για ψύλλου πήδημα,επίσης!!Μη με ρωτήσετε πως το έχω καταφέρει δε ξερω να σας απαντήσω χαχαχαχ
3.Μισώ να σιδερώνω και να σκουπίζω ΑΛΛΑ λατρεύω να καθαρίζω κουζινα και μπάνιο!!!Δωσε μου χλωρίνη κι άσε με,ενα πράγμα χαχαχαχαχ
4.Είμαι παντρεμένη με τον έρωτα της ζωης μου εδω και 6 μήνες και όλο αυτο που ζώ μαζί του δε θα το άλλαζα με τιποτα(ασχετα που σήμερα μ εκνεύρισε στη θάλασσα χαχαχαχ)
5.Θέλω (το πιο σωστο ειναι να γράψω θελουΜΕ)να κάνουμε παιδάκι αλλά όλο αυτο που γίνεται γύρω μας δε μας το επιτρέπει προς το παρον.
6.Είμαι απόλυτα ειλικρινής και φιλότιμη.Θέλω την αλήθεια απο τον άλλον.το ψέμα με σκοτώνει.δε το αντέχω.γκρεμίζεται ο κοσμος μου.
7.Και τωρα η μεγαλύτερη αλήθεια μου....Ζω σ ενα ρόζ πλανήτη και δε λέω να κατέβω απο εκει!!!

Αυτααααααα απο εμένα!!!Τώρα θα πρέπει να δώσω το βραβειακι σε 15 άτομα αλλά επειδή δε ξέρω ποιο το έχουν πάρει και ποιοι όχι θα χαρω να το δώσω σε όποιον το επιθυμεί!!!!

πολλά πολλά φιλιά και να έχουμε ένα όμορφο ξημέρωμα!!
ΜαΘε


9 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια για τα βραβεία
    να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη και να μην κατέβεις ποτέ από τον ροζ πλανήτη
    τα ίδια βραβείακια πήρα κι εγώ από μια άλλη μπλόγκερ τα έχω αναρτήσει σε χτεσινή ανάρτηση
    όσο για τον χαρούλη, σου απάντηση στο μπλογκ μου
    φιλούθκια και καλή κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μου δελφινακι σ ευχαριστω παρα πολυ για την επισκεψη και τα καλα σου λογια!!οσο για τον Χαρουλη τον σεπτεμβριο τον περιμενω πως και πως να παμε να τον ακουσουμε επιτελους!! πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!!!Μέ το καλό,καί άλλα!!Φιλάκια!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να γεμίσεις από βραβειάκια γιατί όπως βλέπω τα αξίζεις!!! Εξαιρετική δουλειά, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα Μαράκι μου!!!!
    Να σου δώσω χλωρινούλα να περάσεις από το δικό μου μπάνιο??? Θα σου δώσω και ροζ πανάκι!!! Αχαχαχααα!!!!!

    Καλά να περνάς κούκλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια και στο μέλλον πολλά ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή